این چند سفر کوتاه اما به یاد ماندنی ....

توی این مدت سه تا سفر خوب داشتم :

1) ماموریت کاری سه روزه به اراک که در هتل زیبای امیرکبیر اقامت داشتیم و این چند روز رو در کنار اراکی های عزیز سپری کردیم .....

2) از ماموریت که برگشتم چون سفرم با خانواده نبود برای پنجشنبه و جمعه هفته بعدش قرار گذاشتیم بریم ساوه منزل دختر عمه خانم .... شب جمعه رو توی پارک شام نزدیک منزلشوون شام خوردیم و فرداش هم برای اولین بار رفتم توی جاده ساوه - بوئین زهرا سر قبر یکی از پیامبران الهی بنام " اشموئیل (ع) " که مقبره اش مربوط به 2800 سال پیش بود ولی در زمان قاجاریه مرمت شده بود و شش نسل قبل ایشان به حضرت ابراهیم میرسید ..

3) دوشنبه عصر روز 13 خرداد به سمت اصفهان حرکت کردیم و شب رو اونجا گذروندیم و قرار شد فردا بزنیم بیرون .... وسایل ناهار فردا آماده شد وروز سه شنبه حدود ساعت 10 صبح بهمراه خانواده و خواهرهای عزیز مامان حسین به سمت شهرکرد حرکت کردیم , تصمیم اولیه شیراز بود اما به علت کمی وقت نشد که بشه و رفتیم طرف استان سرسبز و زیبای چهارمحال بختیاری و ظهر تا شب رو کنار پل زمان خان و با صدای موسیقی زیبا و طبیعی رود خروشان سپری کردیم و شب رو هم در همان شهر مهمان مردم سامان بودیم .... فردا صبح زودتر بیدار شدم رفتم صبحانه رو آماده کردم و نان تنوری سنتی (تنور گلی) خریدم .... وقتی بیدار شدن و صحنه سفره آماده و چای داغ رو دیدن چشماشون برق زد !!!! خلاصه پس از دیدن شهر کوچک " بن " عصر رو در کنار سد چادگان و دریاچه گذروندیم و تا شب برگشتیم اصفهان .

عصر روز پنجشنبه هم به جهار باغ گردی گذشت و تا حدود یازده شب کنار زنده رود که آب در آن جاری شده گذروندیم و با حسین کوچولو تفریح کردیم و عصر جمعه هم به منزل خودمون برگشتیم .

نتیجه : خداییش چه مناطق زیبا و قشنگی تو همین چند صد کیلومتری خودمون داریم و تا حالا نرفتیم ببینیم و اونوقت میشینیم نشنال جغرافی رو میبینیم و حسرت میخوریم !!!!

غزل

شهرکرد منازل بکر و زیبایی داره پیره غار رو هم کاش می رفتین عالیه[قلب]

دختر انتظار

آقا بد نگذره یه وقت !!!!!!!!!! خوبه شما کار مند هستید و خیلی کم تعطیلی و مرخصی دارید وگرنه فکرکنم یه هواپیمای اختصاصی می گرفتید و دبرو... الهی همیشه شاد و سلامت باشید خدا رو چه دیدید شاید منم یه روزی عروس یه خونواده جهانگرد دقیقا عین شما شدم [خجالت] راستی به خانم مهربونم سلام برسونید و بگید یه کاری بکنن که مثل ... تو گل موندم با این مهد زدنم تورو خداااااااااااااا دعا کنید زیااااااااااااااااد[گریه]

مرهم

سلام خوب اقا چرا هماهنگی نکردین ماه هم جمعه از صبح رفتیم شهرکرد چشمه دیمه بودیم . برگشتنی از راه چادگون اومدیم وای که چقدر مناظرعالی بود